Experiences of life | ep. 1.

Ahoj všichni, 
vítám vás u dalšího článku  dneska to bude Exeperiences of my life | ep.1  
~Překlad~ 
Zážitky ze Života epizoda 1

A abych vysvetlil o čem tihle články budou ;) dvoumi slovy ~ o mém životě ~ už tak název v překladu znamená Zážitky ze života :) nejsem jediný kdo na toto téma píše spousta blogu máte tuto rubriku i když někteří to nazývají diary apod. Já to budu nazývat Exeperiences of my life  dneska tady bude něco o mě. 


Jmenuju se Vítek ~To všem snad jasný nebo ne :D ~ a je mi 11,chodím na  základní školu, jsem v 5 a letost chci jít na gympl jenže ted v 5 jsem se strašně zhoršil :/ :( a to mě právě štve , teď ve čtvrletí jsem nemel zrovna nejlepší známky 

A kdo za to může a proč se takto děje ? : 

Můžu si za to sám :(. Nebaví se mě  doma učit spíš na to úplně kašlu, jsem radši venku a to štve moji maminku :(. Každopádně nechci aby to že kašlu na učení někdo pobral tak že  místo učení sedím na pc to vůbec !!! 

Celkový názor na mě (hodnotím sám sebe) : 

Jsem hodně zuřivý tip člověka ve znamení sem LEV když mi něco nejde třeba v počítači tak hned zuřím a to se mi právě nelíbí :( . Dále také ale často chodím pozdě do školy : Jsem taky tip který je hodně ponocovatel |člověk který ponocuje| a ráno mám problém vyjezd z postele a musím se často nutit a to se mi na sobě nelíbí. :( Také jsem ale hádavý tip prostě se často hádám :( a to se mi nelíbí . :( Také jsem ale tip který nemůže psát úkoly na stole :D často je píší na zemi ba někdy i na posteli a to se mi nelíbí :( a u psaní úkolu ještě zůstaneme :D hodně často píší úkoly na pozdě večer :( a to se mi nelíbí :( 

Ale teď kladné schopnosti : 

Mezi mé kladné schopnosti patří : 

Čtení knih ~ přímo milují čtení knih :3 četba je pro mně něco jako odreagování 
Pomoc druhým  ~ Moje další kladná schopnost je že když můžu tak druhým pomůžu 
Výroba věcí druhým ~ Moje další kladná schopnost je to že když můžu tak rád něco vyrobím druhým :) ať je to Vánoční hvězda  nebo nějaký svícen  tak tu věc rád druhým udělám :) 
Výroba věcí z papíru (kreativnost) : Také ale mezi moje dobré schopnosti patří to že umím dobře vyrábět :) :´) 
Držím si svůj názor :  Moje další schopnost je to že si jdu za svým názorem dříve jsem dělal to že jsem zobal z ruky to co řekli to byla chyba až teď jsem pochopil že to byla chyba 


Doufám že se vám dnešní článek líbíl a ahoj u dalšího :)

xoxo Vítek ♥ 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

SHRNUTÍ MĚSÍCE| Červenec

TIPY NA SERIÁLY 2016

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2