GUMIČKUJI ! Jak dlouho ? Kdo mě k tomu dovedl ? ~ ČLÁNEK O GUMIČKOVÁNÍ !!!

Ahoj všichni, 
zdravím vás u novýho postu dnešní post bude o GUMIČKOVÁNÍ. 
Určitě to znáte teď je to strašněj HIT  také naleznete ale na Facebooku mnoho stránek které jsou zaměřené na GUMIČKOVÁNÍ ale teď už ke mě jak dlouho gumičkuji ? Kdo mě k tomu dovedl ?

JAK DLOUHO GUMIČKUJI ? 
Od prázdnin :) 

Kdo mě k tomu dovedl  ? 

Kamarád z Irska kde to bylo díl. 

A na závěr 

Baví tě gumičkovat ? 

Ano,baví mě to strašně i když na to nemám moc čas :/ 

Máš ňaké pomucky (sadu) ? 

Ano mám sadu MONSTER TAIL. Přes tuto sadu se dají vyrobit náramky quadrafish. 











K gumičkování vyjde propracované video které ted někdy vyjde. 
To už bude vše a ahoj :) 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2

SHRNUTÍ ROKU 2016 v Fotkách

FAVORITE FEBRUARY 2017