Tipy na vánoční dárky | Christmas Edition ~ Ep. 1

Krásný večer všem, 
vítám vás u dalšího článku a dnešní článek bude do mé vánoční edici článku dneska to budou Tipy na vánoční dárky :) takže jdeme na to :) 

Mám to rozdělené na kategorie Maminka,Tatínek atd. 
Začnu : 
                   Maminka 
Pro vaši maminku vám můžu doporučit :) ;-) : 
                Mama Box
Tohle sice není můj nápad dala to do videa Makyna016 a mě se to strašně líbilo a co tam můžete dát : 
          Kosmetiku 
          Knížky
          Čaj 
atd. Prostě to co má vaše maminka ráda :) (Snad se chápem ;-) )

               Tatínek 
Pro tuhle kategorii jsem v konci ale pokud znáte Pavlínu17 tak ta dala do videa takovou knížečku do které napíšete třeba 20 důvodu proč tě mám rád atd. snad se chápem :D O:) 

               Strýček : 
Tomu bych dál to samé co tatínkovi přece jen je ta knížečka univerzální ;-) 

             Babička : 
Té můžete dát svíčku,knížku prostě to co má vaše babička ráda ;-) snad se chápem :)

             Dědeček 
No u toho zase přistupuji k té knížečce 

            Sestra : 
Jsem jedináček ale i přesto tady mám tip : 
Kupte jí postavičku toho co má ráda jestli má ráda Olafa (z Frozen) Postavičku Winx atd. Snad se chápem :) 

            Bratr : 
Jsem jedináček ale mám zase tip :
Kupte jim třeba formuli,auto,atd. Chápem se :) 


           Pradědeček 
Nějaké oblečení čí svíčku atd. Chápem se ;-) 

          Prababička 
To co má ráda ale můžete jí dát tu knížečku (už jsem jí zmínil asi padesakrát :D)


Tak to bude vše mějte se hezky a ahoj 

xoxo Vítek 

     

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

SHRNUTÍ MĚSÍCE| Červenec

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2

TIPY NA SERIÁLY 2016