What on my tablet ? | Co je v mém tabletě

Krásnou neděli všem <3 
dnešní článek bude na téma Co je v mém tabletě 

Tablet mám Samsung Galaxy TAB 3. Je 7 palcovej :) 
Pozadí sem si dělal sám v jedné aplikaci kterou vám představím ;)
    

Ve složce Foto mám Fotoapart a Retrica 
Ve složce : Zakladní aplikace mám Kontakty (zase) fotoapart a Galerie 


Ve složce Random mám Cocoppa, Obchod play, Gmail 
V složce Games mám ruzne hry ale hraji jenom Subway surf 
Ve složce Music mám Youradio,Spotify,Hudba,Shazam 
Ve složce Social Media mam : Facebook,Ask,Twiter,Snapchat,Mesenger,Instagram,Internet 
Ve složce Uprava fotek mám : Picframes,Effect Booth,Photo Editor,InstaSize
Z které mám pozadí 
Ve druhe složce random mam vsechno :D 
No a ve slozce strih videa mám Movie Studio a Magisto 

No a to bude všechno mějte se hezky 
XX Vítek 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2

SHRNUTÍ ROKU 2016 v Fotkách

FAVORITE FEBRUARY 2017