Wishlist Jaro + Kam se chci podívat

Krásně nedělní ráno :),
vím že tento článek měl být o skladišti 13 ale nějak nemám se psané otázky takže snad už příští článek budu o Skladišti 

Beautifully Sunday morning :)

I know that this article should be about 13 warehouse but somehow I have not written questions so hopefully next article I of warehouses


Dnes tu mám Wishlist na jaro 2015 jdeme na to :) 
Začnu knížkama :) dnes tu mám asi 6 knížek :D jím že je to divný ale miluji knížky. 

1.Pomsta Trapaků 
Tahle knížka mně nějak trefila do oči když jsem si projíždel Bux. Nevím přijde mi nějak zábavna :) 
2. Povedená partička 2-3 
No asi si někdo řekne proč si nekoupím i 1. Pravda je taková že 1 mi koupila před měsícem mamka :) musím říct že mně ze začátku nudila ale konec skončil napínavě. Možně mně knížka natchne tak že bude 2 nejoblíbenejší hned po deníku malého poseroutky 
3. Hledání aljašky 
Před 2 měsícema jsem přečetl Papírová města, i když mně nějak trošku nudila nakonec mně ten konec ale natchl :)
4. Tajuplný ostrov 
Uplně stejný případ jako 1. Příjde mi nějak zábavná :) 
5. Sedmý smysl 7 - Zlodějíček z pátých hradeb
Jako u minulé knihy uplně ipulzivní výběr 

Today, I got Wishlist Spring 2015 go for it :)
:) You book today, I got about 6 books: D it it's weird but I love books.

1.Pomsta Trapaků
This book me somehow struck a eyes when I drove through Bux. I do not come to me some fun :)
Second hilarious bunch 2-3
Well, perhaps someone will say why i do not buy the first truth is that I bought one month ago my mom :) I must say that I was bored at the beginning but the end ended thrillingly. Maybe my book natchne so that it will be after 2 Top Diary of a Wimpy Kid
3. Finding Alaska
Before 2 months ago I read City Paper, and somehow when I finally bit bored me, but the end natchl :)
4th Mysterious Island
Exactly the same as the first case I find something funny :)
5th seventh sense 7 - pickpocket walls of the fifth

As with the previous books completely random selection




A my nekončíme. Další tady mám filmy :) 
Když jsem sestavil wishlist divil jsem se :D Vítek má jen jeden film 

Moje stalice v filmech je Awengers :) 1 díl jsem viděl asi 5 :D no každopádně na jaře se chci kouknout na 2

And we do not end. Other films I have here :)
When I compiled a wishlist I wondered: D Vitek has only one film


My star of films is 1 part Awengers :) I saw about 5: D Anyway, in the spring, I want to look at a 2

No a poslední wishlist je na rok 2015 a jsou to místa. Vím je jich dost :D
Měl bych přestat sledovat vlogy :D 
1. New York 
Musím poděkovat GetTheLouk za to že mi ukázala New York je to super město a chci se tam podívat 
2. San Francisco 
Mně táhne dlouho a chci se tam podívat :) 
3. Mallorca 
Táhne mně moře :) chci se tam prostě podívat protože je to krásný město 
4. Barcelona 
No Barcelona je krásný města hlavně díky památkám :)
5. Los Angeles 
Město slavnech proč se tam nepodívat :D 
6. London
Památky a chci se tam podívat kvůli památkám 

And the last wishlist is 2015 and the place. I know there are enough: D
Should I stop watching vlogs: D
The first New York
I have to thank GetTheLouk for it showed me that New York is a great city and I want to go there
San Francisco second
I dragged on and I want to see it :)
3rd Mallorca
Draw me more :) I want there to simply look because it's a beautiful city
4th Barcelona
Well, Barcelona is a beautiful city, mainly due sights :)
5th Los Angeles
Famous city why not check there: D
6th London

Sights and I want to go there because of the sights

No to bude všechno :) 
Mějte se hezky 
Luv ya <3

Well, it's all :)
Have a nice day

Luv ya <3

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2

SHRNUTÍ ROKU 2016 v Fotkách

FAVORITE FEBRUARY 2017