TALKING TIME| Co jsem dělal měsíc co jsem byl neaktivní ?!

Krásné pondělí,
dneska tady mám článek o tom co jsem dělal celý Červen.

Beautiful monday
I'm here today an article about what I did throughout June.

Celý Červen se točil kolem školy. Hned 9.června nás čekal projekt Evropa Hrou šlo tam o to že každá třída měla připravit nějaký "workshop" o dané zemi. My jsem si vybrali Velkou Británii :). Celkově jsem měli na přípravu  2 týdny. Naštěstí to dopadlo skvěle a my dostali dort :)

Hned 10.června jsme měli školní výlet :) na Youtube už je VLOG konkrétněji z Modelového království ve Žďáře.

No a potom už to byla jenom škola. Konec roku sami písemky atd.

The entire June revolved around school. Right June 9 we had a project Hrou Europe was there so that each class should prepare a "workshop" of the country. We've chosen the UK :). Overall, I had to prepare two weeks. Fortunately, it turned out great and we got a cake :)

Right June 10 I had a school trip :) on Youtube already VLOG , more specifically, from the Model kingdom in Zdar

And then it was just a school. End of ourselves exam etc.

No a teď to chci zase rozjet :)
Zatím se ale mějte a Ahoj
Vítek

Well, now I want to start again :)
So far, however, keep a Hi
Vitek





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2

SHRNUTÍ ROKU 2016 v Fotkách

FAVORITE FEBRUARY 2017