INSTADIARY | Říjen - Prosinec 2015

Ahoj všichni a krásný Čtvrtek :),
přináším vám INSTADIARY za Říjen - Prosinec 2015, původně jsem  chtěl udělat jen Prosinec ale zjístil jsem že mám málo fotek :D, jdeme na to

Na začátku Října jsem musel vyrobit pozadí na Halloween serii - dopadlo slušně :d

"Babka Grešlička" 

Přišel Halloween - tohle jsem netvořil já ale Mamčina oblastní manažerka která tady byla na náštěvě. :) 

 Další fotka - je hned chvíli po natočení tutoriálu Mrtvola :) 

Stuart - no není nadhernej :) 

Olympie a vánoční výzdoba :) 

Další dekorace : Tentokrát světýlka ve městě kde má mamka kancelář :) 

Přecházíme na štědrý den :), Tohle je živý betlém :) Bylo to úžasné 

Náš stomeček - Krásně nazdobený a až do stropu :) 

instagram : vitek_bures

Tohle bude všechno. Dole máte odkaz na INSTADIARY za Srpen :) 
xoxo Vítek 
-----------------------------------------------------------------------------------

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2

SHRNUTÍ ROKU 2016 v Fotkách

FAVORITE FEBRUARY 2017