#UkazCoCtes | T O P 3 Knížky

Ahoj všichni a krásnou neděli, 
přináším vám článek s výzvou #UkazCoCtes, jdeme na to 

1. Knížka která mě baví nejvíc : 
Deník malého poseroutky = Tahle série mě strašně baví a mám doma všechny díly 

2. Knížka, co jsem v poslední době četl a oslovila mě : 
Já Jůtuber = První část příběh kluka který chce být JůTuberem, Druhá část rozhovory s Jůtubery - MadBros, Gabrielle Hecl, Pedro, Stejk, Shopaholic Nikol 

3. Knížka, kterou bych někomu dal : 
Papírová Města (John Garvey) - úžasná knížka :), Johna Greena známe každý takže k tomu asi nic moc říkat nemusím :) 

Tohle je všechno. I vy se v komentářích pochlubte svými T O P 3 knížkami, v komentářích. Užívejte Neděli ;).
xoxo Vítek  

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2

SHRNUTÍ ROKU 2016 v Fotkách

Organizace času...