SHRNUTÍ ROKU 2016 v Fotkách

ahoj všichni, po 3 měsících přináším další článek. Jelikož už začal rok 2017, neodpustím si udělat shrnutí roku 2016.

Leden, Únor, Březen:
upřimně ani nevím co se dělo :D, fotky žádný z tohoto období nemám.

Duben:
1) Návštěva hradu Veveří:
byl to takový neplánovaný výlet, který byl ale krásný.


2) Čarodějnice
tohle bylo super, přišli známí, hráli jsme hry, pálili čarodějnici z větví lípy - tenhle den jsem si strašně užil. 

KVĚTEN: 
tady se nic zajímavého nestalo. Kromě programu ve škole od Eonu. 


Červen: 

1) Školní výlet - Kutná Hora
- užasnej výlet. Prošli jsme si Kutnou horu - podívali jsme se do Kostnice, viděli jsme Katedrálu Sv. Barbory, podívali jsme se do dolu

Jediné negativum bylo že se mi na tom výletu rozbil mobil, což je story sama o sobě. Ve zkratce ve vlaku to začalo blbnou, mamka to v hned další týden vezla na reklamaci, ke konci července mi to vrátili - snad ještě v horším stavu než předtím, sekalo se to a samo se to vypínalo. Takže další reklamace. No a na dovolení jsem si to zahesloval a zapomněl pin :D - naštěstí jsem přes Samsung Find my mobile podařilo odheslovat :). 


ČERVENEC: 

1) Porada mamčiny oblasti: o tom se asi nebudu rozepisovat, je o tom samostatný článek, přečíst si můžete TADY

SRPEN:

1) OSLAVA NAROZENIN:

- super den, co k tomu říct víc? 



2) DOVOLENÁ

- výlet na ostrov Vrbnik, šlapadla, výlety. užasná dovolená.


ZÁŘÍ:

ŘÍJEN: 

1) TRÉNINK S OLYMPIONIKEM: 


LISTOPAD: 

1) VIDA - science centrum + DIVADLO "Limonádový Joe" 

VIDA - science centrum: 

- školní exkurze do Brna, bylo to super a těším se až se tam někdy vrátím. 


DIVADLO "Limonádový Joe"

- opět školní akce, tentokrát dobrovolná. Představení bylo úžasné a užil jsem si to. 


PROSINEC:


ŠTĚDRÝ VEČER: 
- vypadal asi takhle -> probuzení, živý betlém, zdobení stromečku u babičky, výpadek proudu :D, večeře, rozbalení dárku.

A ano co jsme dostal k vánocům plánuji :), během Ledna


Tohle byl můj rok 2016. Jaký byl váš, pochlubte se v komentářích.



Do roku 2017 Vám přeji hodně úspěchů, zdraví a pohody. 




Přísahám že od nového roku se budu snažit přidávat každý měsíc aspoň 1 článek. 

Hezký den 

Vítek















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2

FAVORITE FEBRUARY 2017