MOJI OBLÍBENÍ YOUTUBEŘI

Ahoj všichni, opět se hlásím po delší době a dneska vám chci říct pár oblíbených youtuberů, které sleduji.

Samozřejmě jich sleduji mraky, ale tady mám těch pár které sleduji pravidelně.

V první řadě, bylo strašně těžké vybrat těchto deset a není to podle oblíbenosti je to nahodilé.

1) KOVY:


Toho asi nemusím vážně představovat. Dělá originální videa a to je na něm super. Teď je asi moje nejoblíbenější Nezájem, což je vlastně song, který je fakt výstižní.

2) A CUP OF STYLE:


Tyhle holky asi taky nemusím dlouho představovat. U nich mě asi nejvíc baví ta profesionalita.

3) STEJK: 


Další youtuber kterého nemusí dlouho představovat. Dělá super tematický vlogy, teď i 20 faktů. Prostě super.

4) LUKEFRY:


Na tohodle kluka jsem narazil náhodou. Dělá tematický vlogy, má příjemný vyjadřování a u jeho videa se vždycky zasměju. 

5) AndrewVideos/Ondřej Burda

Tenhle kluk točí recenze na filmy, opět má příjemný vyjadřování a je vidět že to má v hlavně srovnaný. A podle mě si tenhle kluk zaslouží víc odběratelů

6) TheMadKyo


Ani nevím jak jsem na ní přišel. Asi taky náhodou. Tahle holka má příjemný vyjadřování, dělá tematický vlogy, ale teď už tolik netočí protože se odstěhovala do Anglie, ale za to píše blog.

7) NikolsLife


Tahle holka dělá strašně vtipný videa, vždycky se u nich zasměju. Má příjemný vyjadřování. 

8) Džejdý


Ta by se dala popsat dvěma slovy: Záhada Youtube. Tahle holka byla nadějná, měla super vyjadřovaný a byla talentovaná. Škoda že už netočí a na jejím kanále je už jen video s fanoušky. Škoda

9) Adele Brandi 


Na tuhle holky jsem narazil náhodou. Má svoje videa na vysoký úrovni, dělá vtipný videa. 

10) Lilian Voss


Věřím, že tuhle holku hodně z Vás nebudu mít rádo. Protože docela nekompromisně komentuje youtuberky jako PLH, Týnuš Třešníčková, Svět podle Lu. Na druhou stranu je super že to ta umí říct slušně na rozdíl od většiny reakčních kanálu. Má super vyjadřování.


Samozřejmě je jich víc. Mnohem. Mužem si někdy dát druhý díl.

Zatím Ahoj 







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

SHRNUTÍ MĚSÍCE| Červenec

TIPY NA SERIÁLY 2016

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2