INSTADIARY - Peklo Čertovina, Vystoupení kouzelníka

Zdravím všechny,
áááno, ááááno vím že je to už doba, co jsem vydal poslední článek :D, ale to už nezměním. Dnes vám přináším po dlouhé době INSTA DIARY - tentokrát bude zaměřen na moji návštěvu Pekla Čertovina a na vystoupení kouzelníka na kterém jsem byl v rámci mančiní vyjezdní porady.

1) Peklo Čertovina
Peklo Čertovina je místo na Hlínsku v Parbubickém kraji. Musím říct že je fakt super zážitek (i když za pěkný prachy), já si tenhle výlet užil.

Jen taková zajímavost: V Pekle Čertovina natáčel pohádku s názvem "Čertoviny" režisér Zdeněk Troška

















2) Vystoupení kouzelníka:
Další událost bylo vystoupení kouzelníka, na kterém jsem byl díky výjezdní poradě mé mamky. Bylo to super














No a tohle je vše :D. Doufám, že se Vám článek líbil a zase někdy příště (to u mě znamená za půl roku :D)

Vítek

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2

SHRNUTÍ ROKU 2016 v Fotkách

Organizace času...