Co mám ve svém mobilu?

Zdravím Vás při srpnové středě.
Ve článku FAVORITE JULY 2017 jsem zmínil že mám nový telefon Samsung Galaxy J5 (2016) a proto Vám dnes přináším článek na téma Co je v mém mobilu.

Tohle je stránka když můj telefon otevřete jsou zde 4 složky - Social media, Games, Apps a Google. Taky jsou zde takové ti systémové aplikace jako telefon, zprávy, internet a a plikace
1. složka je Social Media - kde mám Facebook, Instagram (@vitek_bures), Viber a Messenger

 Další složka je Games kde mám Dubsmash, Hill Climb Racing, Vlogger go Viral, Rail Rush
 ¨
Poté je zde složka Apps - kde mám TinnyScanner, Shazam, Hodiny, Galerii, Fotoaparát, Kalkulačka, YouTube. Moje 02 a eMail.cz


 Pak je tu složka Google - kterou snad nemusím komentovat

Poté na druhé straně mám ještě - eMail, Planovač, složku Aplikace Microsoft a Počet ušlých kroků
Pak je tu složka Samsung - kde mám Moje soubory, Záznamník, eMail, Internet, Samsung Health, Galaxy Apps a Rádio

















To je pro dnešek vše. Snad se Vám článek líbil a někdy přiště.

Vítek

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

TIPY NA SERIÁLY - ep. 2

SHRNUTÍ ROKU 2016 v Fotkách

FAVORITE FEBRUARY 2017